FAQ

1. O produkte

Je tovar originálny?

Pri každom produkte na našom e-shope môžete nájsť výrobcu. Ak je ako výrobca uvedený ako Samsung,Apple, Huawei a pod., znamená to, že sa jedná o originálny tovar od týchto výrobcov.

 

2. Spôsoby dodania a platby

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Na našom e-shope ponúkame na výber viacero platobných metód. Podrobnejšie sa o nich môžete dozvedieť TU.

Ako mi bude tovar doručený? Kedy mi príde tovar?

Prehľad možných spôsobov dopravy na našom e-shope nájdete TU.

Neprešla mi internetová platba, čo teraz?

V prípade, že Vám neprešla platba cez platobnú bránu, môžete skúsiť objednávku vytvoriť a zaplatiť ešte raz. Po prípade nás kontaktujte a my Vám zmeníme spôsob dopravy na dobierku.

Môžem zmeniť dopravu po vytvorení objednávky?

Ak ste si vybrali spôsob platby ako "dobierka", dopravu je možné zmeniť. Ak je cena za náhradnú dopravu iná ako cena pôvodne zvolenej dopravy, rozdiel bude pripočítaný/odpočítaný k objednávke. V prípade, že ste zaplatili platobnou bránou, je možné zmeniť dopravu iba ak cena novej dopravy je totožná s Vami pôvodne vybranou dopravou.

Platbu sa mi nepodarilo zrealizovať. Môžem zmeniť platbu po vytvorení objednávky?

V prípade, že sa Vám platbu nepodarilo zrealizovať, môžete skúsiť vytvoriť objednávku nanovo (predošlú objednávku Vám vystornujeme), alebo Vám môžeme zmeniť spôsob platby na dobierku (k objednávke Vám bude prirátaná cena za dobierku).    V prípade, že ste ako spôsob platby zvolili dobierku, a chcete zmeniť spôsob platby, vytvorte si novú objednávku a informujte nás prostredníctvom kontaktného formulára, že predošlú objednávku môžeme stornovať.

 

3. Vrátenie tovaru, výmeny a reklamácie

Ako môžem zakúpený tovar vrátiť?

Zákupený tovar na našom e-shope môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní. V prípade vrátenia je potrebné vypísať formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy a spolu s vytlačeným formulárom a faktúrou nám tovar zaslať späť na našu adresu. Viac informácií o vrátení tovaru si môžete prečítať TU.

Ako reklamovať tovar?

V prípade reklamácie tovaru nám zašlite reklamovaný tovar spolu s faktúrou a uvedenou závadou na našu adresu. Kompletný reklamačný poriadok si môžete prečítať TU.

Objednal som si zlý produkt, môžem tovar vymeniť?

Žiaľ, výmena tovaru na našom e-shope nie je možná. Nesprávny produkt je možné iba vrátiť a za vrátené peniaze si môžte objednať správny produkt. Viac o vrátení tovaru si prečítajte v otázke "Ako môžem zakúpený tovar vrátiť?".

 

4. Objednávky

Ako môžem stornovať vytvorenú objednávku?

V prípade, že ste u nás nakúpili ako registrovaný zákazník, vystornovať objednávku môžete priamo zo svojho účtu na e-shope, v sekcii moje objednávky, tlačidlo storno. Takto vystornovať objednávku je však možné iba do nášho potvrdenia objednávky. V prípade, že je objednávka už potvrdená, čo najskôr nás kontaktujte cez kontaktný formulár, telefonicky alebo mailom.

V prípade, že ste neboli zaregistrovaný nás kontaktujte cez kontaktný formulár, telefonicky alebo mailom čo najskôr.

Neprišiel mi potvrdzovaci mail, evidujete objednávku?

Po dokončení objednávky na našom e-shope sa Vám zobrazí správa "Ďakujeme za Váš nákup", ktorá tiež slúži ako potvrdenie Vašej objednávky, teda, že ju evidujeme.

Prípadne si skontrolujte v e-mailovej schránke časť SPAM alebo či schránku nemáte preplnenú. Ak potvrdzovací e-mail neprišiel, môžete nás konaktovať e-mailom alebo telefonicky.

 

V prípade, že sme na Vašu otázku neodpovedali, nás môžete kontaktovať v kontaktnom formulári, ktorý nájdete nižšie.

Kontaktujte nás

Prihlásenie